Ciepła

Woda

Dogodna

Zamiana

 

Ciepła woda z sieci ciepłowniczej jako alternatywa dla gazowych podgrzewaczy wody

Jesteś tutaj: Klienci.pec.tychy.pl > Klienci

Obsługa klientów

Link

Jak się przyłączyć

Link

Dokumenty

Link

Najczęściej zadawane pytania

Link

Obsługa klientów

Sprawy w Spółce, w zależności od tematu oraz zakresu, załatwiane są przez pracowników poszczególnych Działów - osobiście, telefonicznie, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej w godzinach:

poniedziałek 7:30-14:30
wtorek 7:30-14:30
środa 7:30-14:30
czwartek 7:30-14:30
piątek 7:30-14:30


Kasa przyjmuje opłaty za dostarczone ciepło w godzinach:

poniedziałek 7:15-9:00 oraz 13:00-16:00
wtorek 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30
środa 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30
czwartek 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30
piątek 7:15-9:00 oraz 13:00-14:30

 

Dyżur awaryjny w dni wolne od pracy, święta oraz w godzinach nocnych pełni Dyspozycja Mocy przez 24 h/dobę, tel.: 32 325 64 25 lub 32 325 64 24.

 

Wybrane numery telefonów:

32 325-64-11
Centrala
32 325-64-62 Określenie warunków przyłączenia do sieci ciepłowniczej
32 325-64-64
Przyłączenie do sieci ciepłowniczej
32 325-64-56
Umowy sprzedaży ciepła, faktury, reklamacje, odczyt liczników
32 325-64-67
Kasa
32 325-64-39
Windykacja należności
32 325-64-25
Zgłoszenie awarii
PDF Drukuj Email